Klucove-slova.sk > Obsahový marketingAko robíme obsahový marketing

Ako robíme obsahový marketing: osvedčené postupy a garancie

LOGO obsahový marketing.png

1. Naša komunikácia je bezplatná, kým nesúhlasíte s konkrétnou cenovou ponukou.

2. Každý projekt naceníme individuálne podľa jeho náročnosti. Ceny na stránke platia pre najmenej náročné projekty.

3. Dohodnutú cenu za objednané služby nikdy nenavýšime.

4. Dodržíme všetky termíny, na ktorých sa dohodneme.

5. V rámci tvorby a propagácie obsahu môžete využiť neobmedzené konzultácie zdarma, ktoré súvisia s content marketingom.

6. Obsahový marketing si vyžaduje trpezlivosť. Prvé relevantné výsledky sa zvyčajne dostavia po 3-6 mesiacoch aktívnej propagácie.

7. Ešte pred začiatkom spolupráce vám pošleme brief, ktorý slúži ako základné zadanie. Zoznámime sa s vašou firmou a predstavou. Lepšie vás spoznáme a posúdime, či vám vyhovuje taký obsahový marketing, aký robíme my. Nechceme sa púšťať do spolupráce, ktorá pre vás nebude výhodná.

8. Content marketing robíme pre firmy v B2B aj B2C segmente.

9. Na začiatku spolupráce si určíme dlhodobé aj krátkodobé ciele, ktoré chcete dosiahnuť pomocou obsahu. Tvoríme ho tak, aby sme tieto ciele priebežne napĺňali.

10. Podľa cieľov vyhodnocujeme aktivity, ktoré meriame vhodnými KPI.

11. Zameriavame sa na firemný blog. Ale aj ostatné typy obsahu namixujeme tak, aby na seba nadväzovali a tvorili jednotný celok.

12. Obsahovú stratégiu štandardne navrhujeme na 1 rok a redakčný kalendár aspoň na 1-3 mesiace dopredu. Vieme to však prispôsobiť konkrétnemu biznisu a vašej predstave.

13. Príprava obsahovej stratégie a úvodné analýzy zaberú asi 4 týždne podľa náročnosti projektu.

14. Obsahovú stratégiu a našu prácu môžete celý čas pripomienkovať. Zlepšujeme sa aj vďaka vašej spätnej väzbe.

15. Hotovú obsahovú stratégiu vám pošleme na schválenie. Pri konkrétnom obsahu sa dohodneme, ako bude prebiehať schvaľovanie.

16. Ujasníme si, kto pridá články do redakčného systému a publikuje ich.

17. Články a iné formy obsahu upravujeme dovtedy, kým nie ste rovnako spokojní ako my.

18. Dĺžku článkov meriame v normostranách (1 NS = 1 800 znakov vrátane medzier). Určíme ju samostatne pri každej téme po spoločnej konzultácii. Na začiatku spolupráce si ujasníme, či sa zamerať na kratšie, alebo dlhšie a komplexnejšie články.

19. Do každého článku na blog pridáme aspoň jeden vizuálny prvok. Podľa dohody to môže byť fotka z fotobanky, graficky spracovaný obrázok, ale aj video.

20. Súčasťou každého článku sú aj meta značky (titulok, popis), návrh URL adresy, alternatívne popisy obrázkov a označenie nadpisov H1, H2, H3.

21. Tvoríme originálny obsah podľa relevantných zdrojov. Nič nekopírujeme a na zdroje odkazujeme.

22. Prípravu iných foriem obsahu (e-book, infografika, popis služby/produktu, landing page) s vami preberieme vopred. Tieto typy obsahu nepatria do štandardného balíčka služieb a naceníme ich osobitne.

23. Váš obsah dostaneme tam, kde sa pohybuje vaša cieľová skupina. Na sociálne siete, do vyhľadávačov, e-mailových schránok a ďalších kanálov.

24. Každý príspevok na blogu spropagujeme vhodnou formou na vašich firemných sociálnych profiloch.

25. Možnosti platenej propagácie obsahu s vami preberieme vopred.

26. Rôzne bezplatné nástroje nám uľahčujú prácu s obsahom. V prípade potreby vám odporučíme aj platené nástroje, ale nikdy ich nepoužijeme bez vášho súhlasu.

27. Budujeme databázu vašich e-mailových kontaktov. Získavame ich prirodzenou formou: výmenou za užitočný obsah.

28. Navrhneme jedinečný komunikačný tón, ktorým vhodne oslovíme vašu cieľovú skupinu a odlíšime vašu značku.

29. Náš komunikačný manuál využijete aj v iných oblastiach marketingu a podnikania.

30. Marketingové persóny vytvoríme podľa reálnych dát, ktoré získame viacerými spôsobmi. Jedným z hlavných zdrojov je váš opis typického zákazníka.

31. Pozrieme sa na súčasný obsah na vašom webe a konkrétne odporučíme, čo treba vylepšiť.

32. Skontrolujeme použiteľnosť vášho webu a tiež navrhneme vylepšenia.

33. Analyzujeme vašu konkurenciu. Nepíšeme o rovnakých témach. Alebo ich spracujeme lepšie.

34. Oslovíme používateľov v každej fáze nákupného cyklu podľa modelu See-Think-Do-Care.

35. Raz mesačne alebo podľa dohody pripravíme report, v ktorom vyhodnotíme naše aktivity.

36. Niektoré služby v balíčkoch možno nepotrebujete. Napríklad máte hotové persóny alebo copywritera, ktorý obsah vytvorí a od nás vám stačí len propagácia. V takých prípadoch vám ceny upravíme na mieru.

37. Vieme prevziať kompletnú starostlivosť o váš obsahový marketing. Aj vtedy však potrebujeme vašu spoluprácu. Svoj biznis poznáte najlepšie.

38. Máte vlastný tím na obsahový marketing? V prípade potreby vymyslíme organizáciu a deľbu práce.

39. Ak obsah tvoríte sami podľa našej stratégie, dohliadneme na jej správne dodržiavanie.

Referencie

Začiatkom roka 2019 sme sa rozhodli, že potrebujeme zmenu a skúsime reklamu v Googli, ktorá bola pre nás veľkou neznámou. Výsledky spolupráce s Klucove-slova.sk zhrniem do jedného slova: TOP. Podnikanie sme rozbehli v iných číslach. Počet objednávok nám narástol o 70 % a spolupráca je pre nás veľkým prínosom. Ceníme si aj rýchle reakcie na naše požiadavky, profesionálny prístup, spoľahlivosť a dobre mienené rady.

Oplotenienakluc.sk, PPC reklama

Náš web si žiadal dizajnovú aj obsahovú úpravu a Klucove-slova.sk sme oslovili s požiadavkou na nové, pútavejšie texty. Dodané texty sa nám páčili a splnili svoj účel aj z hľadiska optimalizácie pre vyhľadávače, keď v SEO teste dosiahli 91 %.

Ceremony.sk, SEO copywriting

Môžem potvrdiť, že firma Klucove-slova.sk nám vylepšila štatistiky nad očakávanie. Efektívne rozdeľuje a spravuje financie na Google reklamu. Oceňujem ochotnú komunikáciu a rýchle reakcie na potrebné zmeny v účte. Veľmi ma teší aj taká pridaná hodnota, akou sú rady na vylepšenie webových stránok. Môžem len odporučiť.

Markizy.sk, PPC reklama

Najnovšie články